Ga naar de inhoud

Ticket indienen

U kunt op twee manieren een ticket indienen, namelijk door in te loggen op uw klantaccount of door een e-mail te sturen. Indien mogelijk willen wij u vragen gebruik te maken van de optie via het klantenpaneel. Mocht dit niet kunnen of heeft u geen toegang tot dit paneel dan kunt u een ticket indienen per e-mail.

Indienen via klantenpaneel #

Als u bent ingelogd op het klantenpaneel kunt u in het menu naar Helpdesk gaan. Meer informatie over hoe u inlogd op het klantenpaneel vindt u in dit artikel.

Klantenpaneel hoofdmenu

Op deze pagina heeft u een overzicht van uw open en gesloten tickets in het menu aan de linkerkant van de pagina. Via de knop Ticket aanmaken kunt u een nieuw ticket aanmaken.

U geeft hiervoor het Onderwerp en een begeleidend Bericht op. Indien gewenst kunt u bijlages toevoegen aan uw tickets via de knop Bijlage toevoegen. Als u alles heeft ingevuld kunt u vervolgens het ticket indienen door op de knop Ticket aanmaken te drukken.

Ticket indienen

Als uw ticket beantwoord is ontvangt u dit in uw klantenpaneel. Zodat u ook weet dat uw ticket beantwoord is ontvangt u op het bij ons bekende e-mailadres hiervan ook een bericht.

Ticket indienen via e-mail #

Als u een mail heeft met meer informatie of u wilt een ticket indienen namens iemand anders kunt u uw ticket ook indienen per e-mail. DIt kan door een bericht te sturen naar klantenservice[a]hostingprovider.nu. Indien gewenst kunt u bijlages aan deze e-mail toevoegen.

Indien mogelijk willen wij u vragen het ticket te versturen vanaf het e-mailadres dat bij ons is gekoppeld aan uw klantaccount. Hierdoor kunnen we direct aan de slag. Indien u mensen in de cc toevoegd van uw e-mail zullen ook zij meegnomen worden in het antwoord. Mocht u niet weten hoe u bij ons bekend bent geef dan altijd zoveel mogelijk informatie zoals bijvoorbeeld de domeinnaam waarover uw vraag gaat.

Zodra wij uw ticket hebben ontvangen ontvangt u hiervan een bericht per -email. Een antwoord zult u ook per e-mail ontvangen, maar alle tickets kunt u ook terug vinden in uw klantenaccount.